Når kommuneplantillægget er endeligt vedtaget, skal du ændre følgende:
> Kommuneplantillægget
> De nye rammer
> De aflyste rammer
> Eventuelt ny GIS-fil
> Lav ny PDF
> Upload til Plansystemet
Indtast dato for aflysning og ændr statusboksen til aflyst. Se screendump ovenfor.
Er der i forbindelse med vedtagelsen af tillægget sket ændringer i rammernes geografiske afgrænsning skal der uploades en ny GIS-fil. Du kan se hvordan her.
Lav en ny PDF. PDF'en skal også laves, selvom der ikke er sket ændringer i tillæggets eller rammernes indhold, idet der er tilføjet nye oplysninger om datoer. Følg vejledningen om at lave PDF'er, som du finder her. Du behøver dog ikke gøre kladder synlige, idet tillægget nu har status som vedtaget. Kald din print-konfiguration noget let genkendeligt, f.eks. tillæg_XX_vedtaget.
Vedlæg PDF-filen til tillægget.
Indmeldt tillægget til PlansystemDK i følgende rækkefølge:
Se vejledning om indmelding til PlansystemDK her.
Tjek til sidst på plansystemets hjemmeside, om alt er uploadet. Tjek på ODEUM, at de nye rammer står som vedtaget og at de aflyste rammer ikke længere er synlige.